Torsdag

I natt hade jag den värsta mardrömmen på många år. Jag vaknade av att jag grät, sen fortsatte jag gråta trots att jag vaknat, SÅ hemsk var den.

Nu är fotbollssäsongen över, nu återstår bara lagfesten om 2 veckor och efter det ska ett beslut tas om det blir ett damlag inför kommande säsong. Som det ser ut nu är vi alldeles för få tjejer som vill satsa, så antagligen kommer Järbo inte ha ett damlag nästa säsong. Jag vet inte om jag kommer fortsätta med fotbollen i ett annat lag, jag är inte så sugen på att pendla till Sandviken flera gånger i veckan. Det skulle inte fungera med Zelda heller, då hon redan är ensam om dagarna jag är på jobbet.

Nu sitter jag hemma i soffan och väntar på att jag kan låna pappas bil så jag kan hämta älsklingen i Sandviken när hon kommer med bussen lite senare. Jag börjar bli lite smått hungrig, har bara ätit två mackor idag. Men jag ska vänta tills hon kommer, vi ska äta fläskfilé och potatisgratäng!

Becca <3

Kommentarer
Postat av: Emma

Hatar mardrömmar som inte "lossnar" när man vaknat!!

2009-09-24 @ 22:22:44
URL: http://ihuvudetpafrokennilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0