SMÄRTA

Igår var jag ner till Helsingborg ännu en gång för att göra klar min tatuering. Vi åkte vid midnatt natten mellan måndag och tisdag. Mamma och syrran följde också med ner, och det var bra för om inte mamma följt med hade jag fått kört HELA vägen både fram och tillbaka. Hon körde hela vägen ner och jag fick tryna sött i baksätet hela natten så jag var någorlunda pigg när jag kom till studion klockan tio.

Förra gången skakade jag som ett asplöv innan han började tatuera mig och trodde att det skulle göra SKITONT, men jag insåg rätt snabbt att jag inte hade något att oroa mig över. Det gjorde ju inte ens ont!

Den här gången gjorde det däremot skitont!! Första halvtimmen gick bra, han körde konturerna ännu en gång och jag var nära att somna några gånger. När han sedan började med skuggningen igen fick jag känna på en riktigtjävlaskitvidrig smärta! Det går inte att förklara hur det kändes, men ont som FAN gjorde det. Enligt mamma såg jag ut som en exakt kopia av pappa när han är full och grimaserar. Efter ett tag började jag kallsvettas och jag var lika svettig som jag är efter en fotbollsmatch. Jag mådde nästan illa och försökte så gott jag kunde hålla mig från att visa att jag trodde jag skulle dö. Max frågade om jag ville lägga mig på en brits och köra resten liggande. Han bad mig stå ut tio minuter till så han kunde köra klar skuggningen, och sedan skulle jag få ligga ner. När skuggningen var klar och han skulle börja färglägga frågade han ännu en gång om jag ville ligga ner. Han sa att färgläggningen endast skulle ta en halvtimme, så jag bestämde mig för att stå ut med smärtan sittandes så vi struntade i britsen. Det gjorde förbannad jävla skitont, men jag stod ut och en halvtimme senare hade jag det finaste konstverket någonsin färdigt på min arm!

Jag är hur nöjd och stolt som helst över min tatuering och jag skulle inte ändra en endaste detalj om jag så kunde.

Jag körde lite mer än hälften av vägen hem, även om jag var hur trött som helst. Vi svängde förbi Borlänge och hämtade upp Zelda och lämnade av mamma, åkte till Torsåker och slängde av syrran och sen åkte jag hem till Järbo.

Hemma i lägenheten låg min sötaste lilla Becca och sov sött i soffan! Jag var hur glad som helst över att hon var där! Vi åt en varsin panpizza och när hon satt mittemot mig och log och skrattade insåg jag vilken bra tjej jag verkligen har. Herrejösses vad kär jag är. Hon har dessutom världens finaste leende och skratt. Vi var trötta båda två så vi hoppade snabbt ner i sängen och somnade i princip på en gång.

Vill ni veta något roligt? Mitt jobb ska spärra sidor som bilddagboken, blogg, facebook och twitter! Så jag kommer inte ens kunna kolla eller uppdatera någon av dessa sidor på rasterna! De kommer vara spärrade dygnet runt. Skitkul..

Kommentarer
Postat av: Jessica

anledningen till smärtan denna gång är den att det tar ett halvår för en tatuering att läka ordentligt, så när han tatuerade nu så tatuerade han i ett öppet sår ;)

2009-09-10 @ 22:15:50
URL: http://mattssonjessica.blogg.se/
Postat av: Anonym

kan vi få se en bild på tatueringen ? :)

2009-09-12 @ 13:04:45
URL: http://mariasjoblom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0