Måndag

Herrejösses vad trött jag är idag. Jag sov hos Becca i Gävle och var därmed tvungen att kliva upp en för mig fullkomligt orimlig tid!! Det var nog flera år sedan jag klev upp så tidigt som tio över sex! Jag ser ut som ett monster med centimetertjocka påsar under ögonen och blodsprängda ögonvitor.

Zelda såg ut som ett frågetecken när jag sa åt henne att vi skulle ut och åka bil, och hon VÄGRADE röra på sig. Jag fick bokstavligt talat knuffa upp henne så hon till slut hoppade ner av egen "vilja". På vägen hem i skuffen satt hon med öronen bakåt och tyckte att jag var världens hemskaste matte som släpat upp henne den tiden på dygnet.

Jag och Becca var på bio igår, Sommaren med Göran. Den var stundvis rätt bra även om jag brukar ha svårt för svenska filmer, men den var helt klart godkänd!

Den här helgen har mestadels spenderats på jobbet, i alla fall lördagen. Jag jobbade halv elva till halv fem, och igår var jag ner i 3 timmar och betade av en liten del av skrivbordet i 3 timmar.

Jag längtar redan till nästa helg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0