Då börjas det igen..

Jag har funderat ett tag (och Becca har tjatat miljontals gånger) på att jag ska börja blogga igen, så jag tänkte ge det ett försök till. Jag tänker inte lova uppdateringar varje dag, men några gånger i veckan kommer jag nog uppdatera denna blogg. Becca har gjort om designen på min blogg så nu ser den något roligare ut än innan!

Den senaste veckan har varit minst sagt kaotisk och väldigt påfrestande känslomässigt. Jag har åkt på några ordentliga smällar som gjort fruktansvärt ont, men det mesta är löst nu och jag mår riktigt bra igen.

Lördagen den 5 september är en av de två värsta dagarna detta år. Jag var på 30-års fest hos min vän Carro vilket var hur trevligt som helst. Ett telefonsamtal gjorde dock kvällen till den värsta på väldigt länge, men som tur är har jag bra vänner som gjorde mig på bättre humör. Efter en trevlig kväll med gänget åkte jag in till Sandviken och gick på Lobby med Jossi, Magda och Kristin. Jag har inte varit på krogen sedan början av juni, men det var i princip samma gamla folk man träffade på. Jag hade en klump i hjärtat hela kvällen på Lobby, men vid halv tre på natten satte jag mig i en taxi till Gävle och pratade igenom mycket med den personen jag tycker mest om i hela världen för tillfället. Större delen av klumpen i mitt hjärta försvann och vi kom fram till att vi vill vara med varandra trots "problemen" vi haft den senaste veckan.

I går tog vi bussen hem till Järbo (något billigare än Taxin som gick på 560:-!!) och gick hem till Conny, Zara och Amanda. Amanda fyllde 10 år och vi blev bjudna på både mat och tårta. Vi gick sedan hem igen och kollade på tv och sötnosen pluggade lite.

Nu är det måndag igen och en hel arbetsvecka är kvar innan helgen kommer. I morgon är jag dock ledig, då ska jag åka ner till Helsingborg och fortsätta på min tatuering. Jag och syrran åker redan i natt, i morgon klockan 10.00 sitter jag i stolen och blir torterad.

Kommentarer
Postat av: Emma

Det var fan på tiden att du kommit tillbaka, saknat dig här i blogg världen! :)

2009-09-07 @ 11:55:12
URL: http://niiilsson.blogg.se/
Postat av: Becca

Headern är ju inte klar ännu! :*

Jag skulle ju hinna göra om den.. hmph.

2009-09-07 @ 16:57:27
URL: http://savages.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0