Torsdag

Igår efter jobbet åkte jag till Hofors och firade lillebror Elias som fyllde 9 år. Han hade bestämt att vi skulle äta pommes frites med korv, så det gjorde vi. Till efterätt åt vi äppelpaj. Elias och jag lekte med hans fingerboard som han fick i födelsedagspresent, och vi byggde en skatepark inne på hans rum. Jag är också lite småsugen att köpa några fingerboards, fast att ha som prydnad förstås (även om jag kanske kommer leka lite med dem också ;) ).

Efter kalaset åkte vi hem till mamma igen där jag fick lite massage innan jag åkte till Becca i Gävle. Vi kikade på ett Greys avsnitt och sov. Jag vaknade i natt och skulle vända mig om och hålla om Becca, men istället för henne så låg Zelda med rumpan precis i huvudhöjd, så jag la trynet rätt i baken på henne. Trevligt.



"I wish I knew how to quit you" - Bästa repliken i hela filmen. Jag ryser varje gång jag hör det.


Kommentarer
Postat av: Aniiee.blogg.se

Heter bror din Elias?:D Kanske ett av världens finaste namn, de har jag alltid sagt att min son ska heta om jag får en son :D

2009-10-15 @ 17:36:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0