Tisdag

Idag efter jobbet ska jag ta och bygga ihop en byrå jag köpte på IKEA för några dagar sedan. Enligt beskrivningen är det en fördel om man är minst 2 st som hjälps åt att sätta ihop fanskapet, så vi får se hur det går för mig. Jag är säker på att det kommer gå hur bra som helst! Tss..

Jag måste verkligen göra något åt mitt hår nu. Jag har köpt en mörk hårfärg men jag tror inte jag vågar färga håret mörkt ännu, så det får nog bli en till blondering. Dessutom har alla utom Becca skrikit rätt ut när jag nämnt att jag varit sugen på att bli mörkhårig, så det kanske är bäst att lyssna på var majoriteten tycker.

Jag har handlat lite kläder på internet den senaste tiden! 3 till Girl T-shirts är på väg hem till mig inom någon vecka. Jag fick 2 st på i brevlådan förra veckan, och snart kommer tre till. Dessutom har jag en beställning på 2 andra t-shirts från Girl som Skateamerica.com verkar ha glömt att skicka, så snart har jag 9 Girl t-shirts i min samling. Woho!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0