Flytt!!

Vet ni vad? Jag ska flytta till Gävle!! Jag har sökt lägenhet ett tag och igår ringde tant Yvonne Olsson från Gavlegårdarna och berättade att jag fått lägenheten jag visat intresse på! Det känns hur bra som helst! Jag kommer dock få pendla en hel del då jag fortfarande kommer jobba i Järbo, men jag sitter ändå och åker fram och tillbaka till Gävle varje dag. Jag har inte sovit många nätter i Järbo de senaste veckorna, och jag vill prova på att bo i en stad. Jag har ingen aning om jag kommer trivas i Gävle, men det vet jag ju inte så länge jag inte provar på det? Det känns endast positivt och pendlingen känns just nu inte som något problem. Dessutom bor två av mina arbetskamrater i Gävle, så möjligheten att samåka med dem finns.

1 Januari har jag tillgång till lägenheten, men den nuvarande hyresvärden ska tydligen flytta redan innan jul, så jag kommer kunna flytta in någon gång i mitten av december vilket är hur bra som helst.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0