Fredag

Den här veckan har gått sjukt fort! Jag har legat en dag efter hela veckan och det känns som det är torsdag idag! Jag har dessutom legat i fas på jobbet och inte haft gigantiska högar med arbete på skrivbordet. Antar att det slår tillbaka nästa vecka då jag förmodligen kommer få sjukt mycket att göra istället.

Jag har inga planer för helgen. På söndag ska jag kolla på en innebandymatch, mer än så har jag inte tänkt. Ikväll blir det nog bara lugnt, vill inte lämna bort Zelda så jag blir nog bara hemma med henne.

Igår var mamma, Anders, Elias och Julle och hälsade på. Det serverades kaffe för första gången sedan jag flyttade in i april! Jag hade varken kaffe eller kaffebryggare hemma, så Anders tog med kaffet och mamma kokade i en kastrull vilket gick alldeles utmärkt (antar jag, jag dricker inte kaffe ändå). Elias skrek rätt ut när klockan närmade sig halv åtta, då skulle han minsann kolla på Halv åtta hos mig (!?). Han är nio år och tittar på tant-tv!?


Tatueringen efter första sittningen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0