Changes

Jag står inför väldigt drastiska förändringar. Jag måste verkligen tänka ordentligt på vad jag vill göra med mitt liv. Jag har inte en aning om hur mitt liv ser ut som ett halvår. Jag hoppas att det kommer lösa sig så fort som möjligt, annars står jag inom några månader utan någon som helst aning om vad jag ska göra med mitt liv. Jag vet inte om jag på 2 månader kommer komma fram till vad eller hur jag vill göra, men jag hoppas att jag snart har en plan på hur mitt liv kommer se ut i framtiden. Det här är jobbigt som tusan, jag har aldrig varit så osäker på mig själv som jag är nu.

Min vardag kommer inte vara samma vardag om några månader. Jag har ingen aning om hur det här kommer bli. Jag känner mig rätt hjälplös, hopplös och negativ. Men. På något vis kommer det här ordna sig. Det vet jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0