Nystart.

Som vissa kanske redan vet så har jag och David gått skilda vägar. Det var mitt beslut även om jag vet att båda till viss del har insett att vårat förhållande tynade bort mer och mer. David och jag har verkligen haft en bra tid tillsammans, i närmare 7 år har vi varit tillsammans och bott ihop. Vi har så sjukt många minnen tillsammans. Alla resor, våran vardag, hundarna, gemensamma vänner och så mycket mer! Våran tid har varit underbar även om vi såklart haft våra små bråk tillsammans. Jag kommer alltid minnas tiden med David och jag kommer alltid att älska honom. Han är en stor del av mitt liv och det kommer bli väldigt svårt att klara sig utan hans smarta huvud och goda råd.

Just nu känns allt bra, såklart är det tråkigt att det blivit såhär men det som hände har hänt, nu är det bara att sträcka på sig och gå vidare. Jag har för tillfället ingenstans att bo, men min underbara faster och farbror låter mig bo hos dem. Jag letar boende för fullt, både i Järbo och Sandviken.

Tack David, för den tiden jag fått med dig. Jag kommer alltid minnas och se tillbaka på tiden med ett leende på mina läppar.

Jag älskar dig

I know someday you'll have a beautiful life,
I know you'll be a sun in somebody else's sky



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0