Lägenhet.

Nu har det löst sig med boende. Jag fick samma lägenhet som jag flyttade ifrån för 2½ (?) år sedan. Jag är jätteglad att jag hittat ett boende, men inte så glad som jag trodde att jag skulle bli. Jag hade konstigt nog hoppats på att få en lägenhet i Sandviken. Jag trodde aldrig att jag skulle säga det, men nu skulle jag faktiskt kunna tänka mig att bo där. Det skulle göra saker och ting så mycket enklare. Det enda jobbiga med att bo i Sandviken är såklart jobbet i Järbo, men det är ju trots allt bara 1 mil. Om jag skulle flytta till Sandviken får jag sätta Zelda på hunddagis på dagarna bara. Fast det positiva med att bo i Järbo och ha Zelda är just att jag kommer spara tusenlappar i månaden på att kunna åka hem på lunchen och slippa ha henne på dagis.

1 april får jag flytta in. Det känns verkligen långt bort just nu! 2 hela månader kvar. 2 månader då jag måste ha mitt liv i plastpåsar och sova hos min faster och farbror. Jag trivs jättebra där och är så himla glad att de ställer upp och låter mig bo där, men jag känner mig i vägen även om jag vet att de vill ha mig där.

Det är drygt 9 veckor kvar tills lägenheten är min. Det känns sjukt långt borta.

Hoppas verkligen att tiden går snabbt.

Kommentarer
Postat av: Anders

Häftigt! Då vill jag på inflyttningsfest!

2009-01-22 @ 13:41:54
Postat av: Jessica

Självklart Anders ;)

2009-01-22 @ 13:58:58
URL: http://jessicanorling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0