JKC

Äntligen helg! Denna helg borde jag verkligen sova ut och vila ordentligt eftersom jag bokstavligt talat varit vaken halva nätterna de senaste veckorna. Men icke! I morgon kl 06.45 ska jag infinna mig vid Folkets Hus här i Järbo, sen drar vi raka vägen in till Sandviken för att spela i Tidningscupen. Det ska bli grymt roligt, även om jag är ganska säker på att vi åker på storstryk eftersom 2 av lagen spelat i division 2. Min kondition kunde varit bättre också, jag som spelade 2x45 minuter förra säsongen utan att byta var nästintill DÖD efter 4 minuter spel igår på träningen. Kanske beror på för lite sömn kombinerat med den vidriga ovanan jag börjat med igen.

Jag LOVADE mig själv att jag aldrig någonsin skulle börja röka igen, men nu står jag där med den illaluktande prylen i truten flera gånger om dagen. Jag vet i och för sig att det kommer bli lätt att sluta, eftersom jag klarade det galant förra gången. Jag förstår bara inte varför jag började röka igen efter 1½ år som rökfri. Korkat av mig. Riktigt korkat.

Igår tvättade jag min nya fina bil. Den blev skitsnygg. Jag, Kristin och Dippan var nere på jobbet hela kvällen och slet (fast Dipsy tittade bara på ;) ). Vi tvättade Conny och Zaras bil också, det måste varit den skitigaste bilen jag någonsin sett. Vi tog i som fan men likförbannat var den lika lortig. Vi fick bort mycket skit men det är minst lika mycket kvar som sitter som berget på bilhelvetet.

Jag fick svar om lägenhet idag också. Jag står som nummer 2 i kön på samma lägenhet som jag flyttade ifrån när jag flyttade till David. Det skulle vara lite komiskt om jag fick den nu när jag ska flytta ifrån honom. Så länge jag väntar på boende bor jag hos Conny och Zara och trivs jättebra där även om jag vill ha ett eget boende så snabbt som möjligt.

En timme kvar på jobbet nu, sen sticker jag in till Kristin i Sandviken!


Kommentarer
Postat av: Evelina

bra blogg:)

2009-01-17 @ 01:39:45
URL: http://evelinagustafsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0