God morgon

Igår hade vi våran första träning på konstgräs på Jernvallen. Jag hade räknat med att de flesta ur laget skulle vara riktigt taggade, och att vi skulle vara hur många som helst. När jag kom dit hade inte en enda själ kommit, förutom vår tränare Jocke. Några minuter senare dök 3 tjejer till upp, inga fler. Jag blev så himla besviken, nu när vi får chansen att vara på konstgräs och herrarna ger oss halva planen, måste vi utnyttja den tiden och inte sumpa den här chansen. Dumma unjävlar i laget som skiter i det här och inte tar det seriöst.

Vet ni vad jag lyckades med när jag gick från träningen då? Jag hade telefonen mot örat i ena handen och en kasse i andra när jag går med mina fotbollsskor upp mot bilen. Jag möter hela SAIK's fotbollslag och precis när hela deras lag kommer framför mig halkar jag på isen och flyger omkull. Hade jag gjort samma sak för 2 år sedan hade jag skunkit under jorden, men jag skämdes faktiskt ingenting. "oj jävlar, hehehe" sa jag och skämtade bort det lite, men grabbarna verkade tro att jag var knäpp i huvudet och kollade på mig med konstiga blickar. Puckon.

Jag klippte skallen igår också, blev inte någon stor skillnad alls mer än i bakhuvudet där hon tog en rejäl bit. Hon tar även rakmaskinen i slutet, det känns lite mysko, men skönt. Jag har samma frisyr som jag har haft det senaste året, men de sista månaderna har jag inte lyckats fått till det där extra i håret. Jag är hur nöjd som helst, men inte lika nöjd som jag var i början av året. Jag vet inte om det är frisyren som är liiiite annorlunda, eller om det är jag som börjat tröttna lite smått på frillan. Jag ska nog prova något annorlunda nästa gång jag ansar skallen.

Jag köpte världens skönaste sport-top igår. Fy fisken vad dyra de jävlarna är, 400 :- fick jag betala för det lilla tygstycket. Men det var lätt värt det så skön som den är.

Jag, Kristin och syrran var ut i lördags. Jag hade kul som tusan, och på denna bilden var jag riktigt onykter, men stod fortfarande på benen. Värre blev det senare på natten, jag har inte varit så full sen jag var 14 tror jag (förutom Riga-resan då). Det berodde nog på den där jävla spriten som jag inte borde druckit. Men det var en skitkul kväll, jag minns ju i alla fall vad som hände, det är mer än vad man kan säga om Kristin ;)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ni va GRYM på att sjunga i bussen! =)

2009-01-29 @ 20:23:41
URL: http://mariasjoblom.blogg.se/
Postat av: anna

whot? :O visste inte änns att vi hade någon träning på jernvallen :/

2009-02-01 @ 23:18:24
Postat av: anna

whot? :O visste inte änns att vi hade någon träning på jernvallen :/

2009-02-01 @ 23:18:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0