Fredag

Nu är det äntligen helg igen. Ikväll drar jag och Kristin in till Gävle och spelar lite biljard om det blir som planerat, syrran blir också med. Trevligt.

Jag glömde sätta på elementet igår innan jag gick hem, så idag när jag klev innanför min dörr till kontoret sprang det pingviner omkring här inne. Jag brukar ha elementet på 30 grader och sitta i tjocktröja, så jag blir inte förvånad om jag snart skakar av stolen snart.

Hej alla nyfikna själar som börjat läsa min blogg nu de senaste dagarna. Igår hade jag drygt 30 läsare mer om dagen nu än innan nyår. Även fast jag i princip aldrig uppdaterar den här bloggen mer. Börjar kännas krystat och tråkigt faktiskt, men någon gång ibland kommer jag skriva ett inlägg så ni vet att jag lever.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0