BIL!

Jag har köpt en ny bil! En Audi a3 1,8T. Skitsnygg, går skitfort och passar mig alldeles utmärkt. Jag och Kristin åkte ner till Uppsala igår och så tog vi med den hem. Himla trevligt. Den är rejält skitig så i morgon ska jag och Malin tvätta bilen tänkte vi, sen ska jag åka med den till bilverkstan här borta som ska få kolla vad det kommer att kosta att fixa den lilla rosten som är på framdörrarna.

När jag körde hem den igår provade jag att gasa lite, och jag kom upp i 200 (då blev jag rädd, skakade som ett asplöv och saktade ner till 140 igen). Ska jag köra ihjäl mig i någon bil kommer det bli i denna.

Om det är någon som vill ha en golf så har jag en! Nästan gratis, du får den för 5 000:-



Kommentarer
Postat av: Anonym

Vad är det för golf?

2009-02-06 @ 15:28:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0