Trött

Idag känner jag mig helt slutkörd, fast jag bara suttit på mitt kontor hela dagen. Jag somnade med huvudet på skrivbordet på halv tre rasten, vaknade 15 minuter senare med ett stort, rött jack i pannan från bordet. Piggare blev jag inte av den sömnen, så jag ska nog hem och slänga mig i soffan en timme innan träningen börjar ikväll.

I morgon jobbar jag sista dagen för den här veckan, det känns grymt skönt. Det ska bli härligt med en extra lång helg, även om den inte kommer bli särskilt lugn. Lördag och söndag blir dock lugna, men på kryssningen som är torsdag till fredag kommer det antagligen vara fullt ös hela dygnet. Som det ska vara. Hoppas att några av kompisarna från förra gången vi åkte jobbar också!

1 timme kvar, jag har miljoner saker att göra så det är bara att sätta igång.


Tänk, att DÄR var jag! 5-6 meter längre fram och till höger om han som filmar. Känslan i kroppen är obeskrivlig när man står där. Det finns bara en sak som toppar den känslan, och den känner jag nu.


Kommentarer
Postat av: Sofie

NEJ men OJ! Guu va pinsamt! :( Jag skulle ha dött. Usch. Kan inte föreställa mig ens hur det måste ha känts. Sen alltså.. Förstår inte dom som skaffar nytt så snabbt. Tråkigt. Gå vidare du!! :)

2009-02-10 @ 18:16:53
URL: http://sofpet.blogg.se/
Postat av: Lina

Var du möjligen i Hofors idag vid halv elvatiden, bärandes på en systemkasse?

Mitt på ljusa dagen?! ;)

Antagligen så är du väl dyng nu, och jag hoppas du har roligt. ^^ Tjingtjing

2009-02-12 @ 22:27:01
URL: http://linanordahl.blogg.se/
Postat av: Lina

Ja, men jag satt ju och sov och insåg att det var du när vi typers hade åkt förbi! >.<

2009-02-14 @ 11:36:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0