Kryssning

I tisdags kväll blev jag sjuk och låg hemma med vidriga magsmärtor och kunde inte sova på hela natten. Hela onsdagen var likadan, men när jag vaknade på torsdag morgon var jag mycket piggare. Jag och Kristin tog oss till Hofors på onsdagkvällen och när vi vaknade dagen efter gjorde vi oss klara och åkte ner mot Stockholm (mamma, syrran och Jens var också med).

Bussresan ner gick bra, och Kristin hade redan här börjat hinka i sig alkoholen ;) Väl på båten försvann Jens och Kristin upp till poolen medan jag och syrran gjorde oss klara för kvällen. Lite senare käkade vi och köpte alkohol i Taxfreen, knatade ner till hytten och satt där en stund innan vi tog oss upp till barerna. Det var rätt dåligt med folk och majoriteten var 50+, utan överdrift. Det var himla roligt ändå. Jag hittade också på killarna som jobbade förra gången jag åkte, så jag slog mig ner en stund och umgicks lite med dem. 

Jens somnade för övrigt i hytten när vi andra gick upp, och där låg han kvar i 4-5 timmar innan vi tvingade upp honom och skaffade en milf åt honom, sen försvann han igen och var borta i några timmar till. Han såg vi med andra ord inte mycket av denna kryssning.

Kristin blandade all alkohol man kan tänkas blanda. Öl, cider, grogg, tequila och jäger tror jag hon hällde i sig. Lilla sötnosen blev lite trött på slutet, så vid 5 tiden gick vi från efterfesten (efterfesten ja, den berättar jag om lite längre ner) och hem till hytten. där hon somnade på toaletten (bilder kommer på bdb, fast det kan ta några veckor så seg som jag är). Jag bar henne till sängen och sen somnade vi båda två. 3 timmar senare väcktes vi av väckarklockan, dags för frukost!

Kristin var som en zombie hela dagen och hon hade huvudet i toaletten 5-6 gånger. Kristin kan inte kräkas på beställning så jag fick vara hennes kräk-coach och lotsa fram henne så hon kunde få ur sig skiten hon hade i magen. Stackars liten mådde inge bra alls, så vi tog det lugnt i hytten några timmar.

Drygt halv fyra var det dags för avstigning av båten och påstigning av bussen som tog oss hem mot Hofors igen. Söten somnade direkt vi klev på bussen, och jag satt och hade sjuk ont i ryggen hela resan hem. Jäkla skitstolar. Det var grymt skönt att få komma hem och sträcka på ryggen.

Ja, jag kanske ska ta och berätta lite om efterfesten. Hehe. Kristin hittade på ett gäng trevliga människor uppe i poolen tidigare på kvällen när hon var och badade, och hon hittade på dem senare den kvällen också, så hon satte sig vid dem och partade och umgicks. Jag hoppade också in och det var verkligen helt sjukt sköna människor. En kille och hans pappa, och 2 tjejer på 22 och 15 år. Pappan var hur rolig som helst, och jag hade jätteroligt. Hela gänget var hur sköna som helst, så jag och Kristin drog på efterfest med gänget. Väl där spårade allt. Den 22-åriga tjejen var verkligen inte blyg, och hon talade om för mig och Kristin precis allt hon ville göra med oss. Jag satt som en fågelholk och visste inte vart jag skulle ta vägen. Hon lämnade ingenting åt fantasin utan berättade ordagrant vad hon ville. Här började jag må dåligt av hennes kroppsspråk och hennes sätt att ta på både mig och Kristin, så vi bestämde oss för att gå hem till hytten. Då följer brudfanskapet efter oss! Vi försökte allt vi kunde för att bli av med henne, men lyckades inte. Vi sprang som galningar i korridorerna, och hon sprang efter. Vi flydde bokstavligt talat från människan som jagade oss som om vi vore små kycklingar och hon var räven. Till sist blev vi av med henne, och när vi kommit till hytten knackade det på dörren. DÄR STOD HON IGEN! Vi slängde in henne till Jens och smet därifrån. Jag såg syrran längst bort i korridoren så jag sprang allt jag kunde till henne. Hon taggade till som vanligt, och gick med bestämda steg in till våran hytt och skällde ut henne. Tjejen vägrade inse att vi inte ville ha henne, men till sist lyckades syrran få henne därifrån och det var DÅ Kristin somnade på toaletten och jag fick bära henne till sängen ;)

Det var en rolig, innehållsrik och rätt pinsam kryssning vi åkte på denna gång. Men kul som tusan hade vi nog allihopa. Jag hittade dessutom en gratiskryssning i taxfreen, så jag och Kristin kommer åka igen någon gång innan April. Fast, det blir nog lite lugnare med spriten den gången ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0