Kaffesugen

Jag blev sugen på kaffe idag. Det var ungefär hundra år sedan jag drack det, och det var faktiskt rätt gott. Fast eftersmaken av kaffe måste vara den värsta eftersmaken som finns, det smakar peck i munnen på mig. Nu har jag fått min dos kaffe för några månader framöver i alla fall.

Jag är skithungrig idag! I morse hann jag inte äta någon frukost, men jag hittade en massa mandelskorpor i fikarummet så jag har tryckt i mig 7-8 stycken sådana. Nu har jag ont i magen som fan och är fortfarande hungrig!

Igår jobbade jag över ända till halv nio, grymt tråkigt! Jag fick massor gjort men är inte på långa vägar i fas än så det krävs nog några hemska övertidstimmar till den här veckan. Kristin kom och hälsade på lite senare, vi åkte runt i byn och kikade in hos Christel en vända, där har jag inte varit på hundra år. Mamma och syrran var också där.

Träning idag. Har inte riktigt samma motivation som jag brukar ha, men det ska bli skönt att röra på sig och sparka lite boll.

Det var faktiskt lite jobbigt att se dig idag. Det är så skönt att vi lyckas hålla oss borta från varandra trots att vi sitter under samma tak 9 timmar varje dag. Men det är väl inte så konstigt eftersom jag sitter instängd på mitt kontor, och du på ditt. Jag är glad att det har varit en väldigt enkel separation utan tvivel och ånger, men ibland slår känslorna tillbaka och det gör lite ont.

Dags att återgå till arbetet!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Roxy lady!!!

2009-02-17 @ 17:14:52
Postat av: M

det är ganska förståligt varför det gör ont. ni har inte varit ifårn varandra länge och du gick vidare in i något nytt rätt fort. kännslorna brukar inte försvinna då. väldigt mycket, men inte helt.

2009-02-20 @ 08:34:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0