15 dec.

Nu är det inte långt kvar tills jag flyr Järbo och bosätter mig i Gävle! Det känns galet bra och varje gång jag tänker på att jag snart blir Gävlebo pirrar det till i kroppen. Det kommer bli bra det här, det känner jag på mig. Nu är min flyttanmälan klar och snart bor jag tillsammans med 5 andra monster.

Det är nämnligen så, att jag på något konstigt vis har lovat min kära flickvän att hon ska få ha sina vidriga små råttor i min lägenhet. Hon har lovat dyrt och heligt att hon ska hålla buren ren så jag slipper den vidriga doften från deras stickande urin i min snok varje gång jag sätter foten i min lägenhet. Jag hoppas nu att hon håller det löftet?!

Vår blivande kisse Pelle-Piglet kanske inser ganska snabbt hur roligt det är med små råttor i bur, då blir inte råttorna långvariga och jag slipper lägga pengar på kissemat till det lilla monstret i 2-3 dagar.


Kommentarer
Postat av: Becca

Vidriga små råttor?! Du brukar ju faktiskt sitta och titta på dem helt ensam och helt frivilligt, SÅ DET SÅ! Vi kommer att bli en fin familj ;)

2009-12-16 @ 00:13:53
URL: http://savages.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0