Sista matchen..

Söndag idag! Idag ska jag spela min sista match för säsongen. SOM MITTBACK. Jäkla skit. Victoria är fortfarande sjuk så jag lär tvunget vara där nere som en jävla betongsugga hela matchen och ta bort alla bollar som kommer i närheten av målet. Det är så tråkigt att vara där, i alla fall om man jämför med hur roligt det är att spela mittmitt. Det är DÄR jag vill vara och det är DÄR jag känner att jag gör mest nytta.

Nu ska jag ta ut hundarna på en promenad, de står båda och gnäller här bredvid mig så de är nog lite kissnödiga. Sen blir det frukost, en dusch och sedan dra ner till IP och spela.

Klockan 16.00 börjar matchen på Järbo IP. Kom dit vetja!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0