Oavgjort

Matchen slutade oavgjort 2-2. Vi spelade en riktigt bra match och det var JÄVLIGT synd att vi skulle förlora. Vi ledde hela andra halvlek, fram tills 3 minuter innan matchens slut, då drog en liten jävla snorunge in ett mål. Fult var det också. Det borde inte gått i. Jag var så grymt förbannad i det ögonblicket. Tänk om jag varit 2 meter längre åt höger? Tänk om den och den inte hade missat bollen 30 sekunder senare? Tänk om den jävla snorungen hade skjutit utanför? DÅ hade vi vunnit. Men det blev oavgjort. JÄVLA SKIT! Vi skulle ju vinna sista matchen jag spelar.

Jaja, tids nog kanske jag nöjer mig med 1 poäng.

Det är allvarliga fel på mig. Jag tycker att Alex Schulman är snygg. i alla fall här http://www.1000apor.se/blog/bild-pa-min-sjukdom#comments

Är jag sjuk i huvudet eller är han lite snygg där? :O

Calle är alltid snygg för den delen. Liten - men snygg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0