Livrädd

Shit, jag kollade nyss på trailern till filmen Shutter , och jag höll på att kissa på mig. Satan vad läskig den såg ut att vara. En typisk Jessieskräckfilm! Nu är det dax för en skräckfilmskväll snart, Lina och Carro! De är de enda av mina vänner som jag vet gillar att kolla på skräckfilm. Fast sist vi hade skräckfilmskväll slutade det med att både Lina och Carro satt och skrattade åt mig som var totalt vettskrämd, istället för att vara lika rädd som jag åt filmen.

[●REC] var nog den senaste skräckfilmen jag såg. Den var inte så värst läskig, men ändå har jag drömt mardrömmar 2 gånger om att jag är med i den filmen. Människor som blir instängda i ett hus med zombies. Uh.

Jeepers Creepers är en film jag är totalt livrädd för. Bilens tuta är jag mest rädd för! Det ljudet får det att skära sig i hela kroppen på mig. Om jag skulle få en liknande lastbil efter mig vet jag inte vad jag skulle ta mig till.

Burr, nu sitter jag på kontoret och är på riktigt LIVRÄDD! Trots att jag har typ 55 pers i hela byggnaden jag befinner mig i och 6 stycken i min korridor är jag ändå vettskrämd. Jag kikade på lite klipp på youtube från Jeepers Creepers, och det gjorde inte saken bättre.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0