Inte långt kvar nu!

I morgon natt åker vi ner mot Arlanda! Vid 2-3 tiden tisdag natt drar vi nedåt, och 06.20 onsdag morgon lyfter planet som tar oss ner till Amsterdam. Där  blir det 3 timmars väntan innan vi lyfter mot San Fransisco!

Det ska bli så jäkla grymt att komma dit igen, till landet jag är helt galen i. Bli inte förvånade om jag stannar kvar och aldrig kommer tillbaka. Jag vill verkligen bo och leva i USA, det är min högsta dröm. Jag skulle utan tvekan kunna flytta dit om någon ville flytta med mig. Men jag är rädd för att det aldrig blir av, David vill inte så jag antar att det får förbli en dröm.

Åh, jag vill inte vänta längre! Jag vill åka NU på en gång!


En av världens bästa låtar. Den hamnar nog på min topp 10 lista!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0