6 dagar kvar

Idag är första dagen på EVIGHETER som jag är relativt pigg (okej om man jämför med typ.. Brutus så är jag fortfarande stendöd), men för att vara Jessica så är jag rätt pigg! Idag känner jag verkligen för att träna, men David ska bort så jag måste vara hemma med Zelda. Brutus skulle vara hos Janne & Ewa, så jag tänker gå ner och titta på träningen ändå, om det inte regnar.

Tänk att nu är det bara 6 dagar kvar tills vi åker! Jag har längtat efter USA i 3 år nu och äntligen ska jag få åka dit igen! Men det känns ändå rätt avlägset, jag har nog inte riktigt förstått att vi ska åka. Det brukar jag i och för sig inte förstå förrän vi står vid incheckningen redo att åka! Detta blir tredje resan till USA på 3 år, 2005 var jag där 2 gånger under loppet av 3 månader. Jag kommer antagligen få mersmak efter denna resan, så det blir till att spara en herrans massa pengar igen så man kan åka framåt våren. Fast det blir säkert så att jag glömmer bort hur härligt det är där (som jag gjort nu), och så shoppar jag upp alla pengar jag borde spara på strunt istället.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0