5 dagar kvar

Jag spillde ut ett helt glas Coca Cola på min vita vardagsrumsmatta tidigare. Snacka om att jag blev matt. Nästan allt försvann efter lite gnuggande i alla fall. Jag tänker inte berätta för David, då blir han nog kinkig och ska skrubba med 100 olika rengöringsmedel :)

Jag har tvättat kläder sedan klockan 5 idag, har också hunnit med att städa lägenheten. Ibland är jag duktig. (inte ofta, men ibland)

I morgon ska jag sitta på ICA och sälja bingolottor i en timme! Skoj va? Vi i laget har en timme var vi ska sitta under dagen. När jag suttit min tid (12.00-13.00) ska vi åka in till Valbo där David ska klippa huvudet och jag ska köpa hundmat. Senare på eftermiddagen ska vi hem till kusin Amanda som fyller år!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0