4 timmar

Om 4 timmar sitter jag i bilen på väg ner till Arlanda. Jag har packat klart allting nu bara på att få komma iväg. Jag ska duscha om ett tag och kirra frillan, sen bara vänta.

Jag har ingen som helst resfeber än så länge. Den kommer kanske om ett tag.

Vet ni? Jag har inte ens packat min väska halvfull. Jag har en sån där stor ryggsäck på 60 liter, och det minsta facket längst ner rymmer ALLA mina kläder. Jag var tvungen att ta ur ett par byxor och lägga i stora facket för att inte det skulle vara helt tomt där. Alla andra gånger jag åkt har väskan i princip varit proppfull både på vägen dit och hem. Jag har bara tagit med lite kläder denna eftersom jag kommer köpa en helt ny garderob där borta (det borde jag lärt mig tidigare).

Nu ska jag bara vänta, vänta och vänta.


Hörni, nästa gång vi hörs befinner jag mig i San Francisco!

Jag och David har förresten en blogg. http://www.cali2008.se/blogg/ . Där kommer vi förhoppningsvis uppdatera relativt ofta under resans gång. Jag kommer fortsätta uppdatera här också, men det blir nog mer på den sidan under resan.

HA DET SÅ BRA HÄR HEMMA I SVERIGE NU, GOTT FOLK!

NU STICKER JAG TILL KALIFORNIEN!!

Är ni avundsjuka? Snälla säg att ni är det nu!


Kommentarer
Postat av: Magnus..

nää känner ingen avundsjuka.. det blåser juh å regnar här åxå..=))



ha det bra å sköt om er..!!

2008-09-10 @ 08:14:23
Postat av: Lina

Jag är GRYMT JÄVLA AVUNDSJUK!!!!!!!! .. fan ta dej! :'(

2008-09-11 @ 23:40:45
URL: http://linanordahl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0