Utmanad av Sofia.

Sofia den jäkeln utmanade mig så jag lär väl tvunget svara på den då ;)

Först reglerna: Svara på alla frågor, Välj ut 4 personer som du vill ska svara och utmana dem i deras bloggar, be dem läsa din. Låt personen som utmanade dig veta när du svarat på utmaningen!

1. Vilken mat äter du ofta?
De senaste veckorna har det blivit mest (läst enbart) hamburgare, Subway eller pizza, i USA har de inte så mycket till matkultur.

2. När du är på kalas, är du den person som sitter eller du hjälper till att duka av?
Det beror nog på vad det är för kalas och vem kalaset är hos, haha. Men oftast hjälper jag nog till!

3. Var sitter du helst när du bloggar?
Helst ligger jag hemma i soffan med datorn i knät. Nu sitter jag på jobbet.

4. Köper du ofta Triss?

Förr köpte jag flera gånger i veckan, när jag aldrig vann något slutade jag och har inte köpt på flera månader.

5. Vilket land eller stad har varit din bästa semester?
Lätt! Alla gånger jag varit till USA.

6. Vilken Tv-kanal tittar du på mest?
Det är nog ganska jämnt mellan 3:an, 4:an, 5:an och Discovery tror jag.

Utmana skulle man göra också. Lina N &Lisa är de två jag vill utmana eftersom jag inte känner någon av de andra 38 bloggarna jag läser.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0