Tillbaka!

Hej allihopa, nu är jag tillbaka igen!

Resan var helt sjukt underbar, vi har haft det bättre än jag trodde det skulle bli. Hoppas ni har följt bloggen vi hade? http://cali2008.se/blogg/. Nu är jag tillbaka här igen, det kommer uppdateras i USA-bloggen igen där jag ska berätta om sista dagen och hemresan, dessutom kommer ett kollage av bilder läggas ut från diverse ställen från resan som vi inte lagt ut än.

Nu sitter jag på jobbet och arbetar min andra dag efter semestern. Om jag ska vara ärlig så är det inte ett dugg roligt att vara tillbaka på jobbet igen, jag hade gärna stannat i USA flera månader till, kanske ännu längre. Jet lagen började märkas lite igår eftermiddag då jag somnade som en stock direkt när jag kommit hem från jobbet och sov till klockan var halv tio då David väckte mig. Sedan kunde jag inte somna om förrän klockan var närmare 2 på natten. Antar att jetlagen kommer bli värre och kommer märkas i drygt en vecka innan jag är normal igen. De andra gångerna jag varit till USA har jag varit helt borta några dagar efter hemkomsten så jag lär väl inte slippa undan denna gång heller.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0