Tandis

Idag var jag till tandläkaren. Tanten var skitsnäll och jag gillade henne verkligen, tills hon på ett väldigt försiktigt och sympatiskt vis försökte få mig att ta ur mina piercingar runt och i munnen. Well, shut up oldie, that's not gonna happen! Nu kunde jag tyvärr inte säga det till henne eftersom hon hade båda sina händer i min trut med diverse verktyg. Jag sa "mm" och försökte le så gott jag kunde trots nävarna i truten.

På datorn kollade hon hur förra årets tandläkarbesök gick, och då lyste 2 röda stora trianglar på mina gaddar som var på skärmen. Hon kollade upp det och skickade vidare bilderna till en tandläkarsnubbe som skulle kolla upp om borrning behövdes eller ej. OH NO tänkte jag! Jag har aldrig borrats i hela mitt liv och hoppas för allt i världen att jag slipper också! Under hela undersökningen låg jag och spände mig och förberedde mig på det värsta. Som tur var slapp jag! Vilken lättnad!

Efter besöket hos ftv åkte jag till Rusta för att köpa schampo (kom ut med en full kasse), till Dollar för att köpa läsk (ännu en full kasse, Willys för att köpa ost (EN TILL KASSE), och sist till ICA Maxi för att köpa hårspray. Vid det laget grät jag nästan för att jag handlat så mycket onödiga grejer, så jag slog på tunnelseendet och gick raka vägen till hårsprayshyllan och vidare till kassan! Inte en endaste pryl till köpte jag. Jag slog mig på fingrarna för att inte köpa ett tuggummipaket (som jag har sjuttioelva stycken av hemma), och jag lyckades! Nog för att det blev dyrt ändå eftersom den kostar 120:-, men det är den enda hårspray jag gillar.

Nu har jag precis dragit i mig lika mycket mat som en årsförbrukning i ett litet land i Afrika, och jag håller på att kräkas och min mage sprängs snart. Nu blir det soffläge resten av kvällen!

Kommentarer
Postat av: lisa

Fattar inte grejen med tandläkare som snackar med en när man har munnen full med deras jävla fingrar...



Min tandis ville få mig att byta ut cola zeron till saft...

Hon menade att det var samma sak fast bättre för tänderna.

AHAHAHHHHHHHHHHHHHAHAHAHAHA...



Ajo. ge mig saft med koffein så kör jag på det.

2008-10-29 @ 17:09:33
URL: http://pizrey.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0