Snö

Det har snöat i Nybro idag, som ligger i Kalmar län. Skönt nog har det inte kommit en endaste flinga här i Järbo. Jag längtar inte till tö och slask, det är något av det värsta som finns! Hundarna drar med sig kilovis med grus och skit bara de satt tassarna utanför dörren.

Jag längtar till sommaren.

David jobbar över idag igen, som alla andra vardagar de senaste 2 veckorna. Träffar honom några minuter på jobbet och ca en halvtimme på kvällen innan vi går och lägger oss. Roligt. Jävla skitfolk på cibes som tvingar honom att jobba så mycket. De förstår nog inte att det inte funkar att jobba från sju på morgonen till tio på kvällen VARJE dag i nästan 3 veckors tid. Idiotas.

Jag och hundarna ligger hemma i soffan och väntar på att Navy CIS ska börja. Jag börjar bli lite smått hungrig och grymt sugen på min spagetti och köttfärssås som står och väntar på mig i kylen (resterna från igår). Min köttfärssås är helt klart den godaste köttfärssåsen som någonsin gjorts. På riktigt. Den är sådär god så man egentligen inte behöver spagetti till, det går lika bra att bara skeda i sig såsen.

saknar..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0