Sjukling

Jag sitter på jobbet och gör av med allt papper i hela byggnaden för att snyta ur mig hela innehållet i skallen. Det känns som att 70% av allt i mitt huvud just nu består av snor. Jag vill hosta men det låter mest som fjantiga små mini-hostar som jag pressar fram för att låta sjuk, så jag försöker låta bli att hosta tills jag sätter i halsen och nästan svimmar på kuppen. Dessutom känns det som om någon har klubbat mig i bakhuvudet med något hårt då jag känner mig virrig och har noll koncentrationsförmåga.

Om jag inte blir bättre till lunch stannar jag hemma och vilar. Det har blivit värre och värre de senaste dagarna, och jag vill inte vara sjuk i helgen då vi ska inventera, jag kommer få spö av hela min avdelning om jag inte befinner mig på kontoret både lördag och söndag för att sortera lappar.  


Kommentarer
Postat av: tjohoo...

SLUTA SIMULERA FLICKA LILLA...

du har helt fel när du säger att just nu består ditt huvud av 70% snor...är det inte så för jämnan att det fattas lite av varje där uppe..=))



2008-10-07 @ 13:01:35
Postat av: Jessica

Magnus: Akta så jag inte kommer in på ditt kontor och snyter mig i din tröja! Spydiga gubbfan! =)

2008-10-07 @ 15:07:07
URL: http://jessicanorling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0