Matchen.

Fotbollsmatchen mot kidsen igår var hur kul som helst! Vi förlorade med 2-1 så att inte bäbisarna skulle slänga sig på marken och grina. Sofia blev lite brydd innan matchen då vi bestämde att vi skulle förlora, hon hade räknat med att gå in och spöa skiten ur snorvalparna ;) Jag svor som fan på planen, det där sköts med automatik, det där med mina svordomar. Så fort jag kommer ut på en fotbollsplan förändras mitt ordförråd och jag låter som en elak kärring. Jag försökte vårda mitt språk och efter åtaliga tillsägelser från Sofia och Jossi lyckades jag någorlunda med att hålla tillbaka mina hemska svärord. Efter matchen fick knattarna fika, när de hade tagit sitt fick vi ta fika vi med, antar att det hade tillkommit diverse topping på kakorna när alla ungarna hade varit där med snoriga och saliviga fingrar. Jag åt en negerboll, och god var den.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0