Lagfest!

Lagfesten igår var hur rolig som helst! Vi käkade och drack gott. Jag vann tränarligan och fick pris, 6 fina (vin?)glas från BOA Design och var också den ende som fick pris, hihi. Lite konstigt ändå, den som gjort flest mål borde också fptt pris! Dennis (vår tränare) fick presenter av oss i laget och blev utklädd i tjejkläder så han skulle känna sig lite mer välkommen då han var den ende manlige av oss i sällskapet. Han hette Denise för kvällen. Vi lekte massor av lekar och drack alkohol (inte alla dock) och sen sjöng vi Singstar. När klockan närmade sig halv 1 raggade några av oss skjuts och drog in till Sandviken och prinsan (har inte en aning om vad det stället heter nuförtiden). Jag och Evelina knatade runt och pratade med massa folk. Jag träffade på hur mycket människor som helst som jag inte träffat på EVIGHETER! Supertrevlig kväll!

Idag sov jag till halv tre!! Jag har aldrig i hela mitt liv sovit så länge, vad jag kan minnas! Tippar på att det är jetlagen som spökar.

Nu ska jag slänga mig i sängen med en påse ostkrokar och cola och kika på film! Forgetting Sarah Marshall blir det!


Kommentarer
Postat av: Lina

Men blä.. uscha, så himla äckligt.

Fast å andra sidan, behöver man göra mat själv så känns alltid en leverpastejmacka mer lockande.

Slöhet tror jag det kallas. >.<

2008-10-05 @ 22:31:53
URL: http://linanordahl.blogg.se/
Postat av: Lisa

ey yo!

det är ett extrajobb bara :) Men jag HOPPAS att jag får det!!!



Haha nja jag tror jag snodde den där frasen i egoinas kommentarer faktiskt :P

Nu har du snokat dåligt Jess ;)



KRAM

2008-10-06 @ 19:08:33
URL: http://pizerro.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0