Jag hatar..

Jag hatar uttrycket "you go girl".
Jag hatar ordet "Biaatch". (Så pass mycket att det gör ont i kroppen att ens skriva ordet)
Jag hatar uttrycket "Top notch". (nästan lika mycket som jag hatar ovanstående ord)
Jag hatar ordet "fett". (i en sammanhängande mening som tex. "han är fett snygg" m.m.)
Jag hatar ordet "lökig/lökar". Istället för att säga "jag är svettig" så säger vissa "fan vad lökigt det är".
 

Jag blir arg på riktigt varje gång jag hör de orden. Jag hotar David att dumpa honom varje gång han säger "biaatch" till mig.

Jag blir så arg att jag biter ihop käkarna allt jag kan, jag knyter båda mina nävar och mina ögon svartnar. Hjärtat slår fortare och fortare och jag känner hur nära det är tills det brister.

Jag tål dem inte.

Nu ska jag sova och lugna mina nerver.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0