Hey!

Igår kväll kom Lina och lekte med mig. Vi kikade på Edward Scissorhands och hade supertrevligt. Det är hur bra som helst att hon har flyttat till Järbo, då har jag någon härlig person att leka med som inte bor flera mil bort! Hon är en riktigt bra tjej faktiskt!

I morse vaknade jag med en tjock hals som gjorde lite ont. Jag kan väl inte bli sjuk nu?! Jag är ALDRIG sjuk, högst 1-2 gånger om året. Jag vägrar inse att jag mår dåligt, ikväll är det ju lagfest! Sofia och jag ska ju bli odrägliga för tusan!

Nu ska jag snart slänga mig i duschen så jag hinner göra mig klar till klockan sex då partyt börjar. (Jag vet, det tar lång tid att göra mig snygg)


Kommentarer
Postat av: Sofia

Ja, jag jobbar ju på fyllan redan nu! Hela bacardi äpple ska vara slut innan kvällen är slut! SKÅL! Ses snart.. =)

2008-10-04 @ 17:38:38
URL: http://missvixxen.blogg.se/
Postat av: Lina

haha.. ja, jag är "faktiskt" en rätt sjysst tjej ;D hoppas inte jag är anledningen till varför du blev förkyd!! krya på dig gumman!

2008-10-09 @ 15:29:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0