Hej

Jobbet var som vanligt idag. Det är lite tråkigt och tyst denna vecka då både Bjarne och Magnus har semester. Då har jag ingen att driva med ju! Bjarne ringde jobbet idag och berättade att han skjutit en älg, grattis till han!

Efter jobbet hämtade jag Jossi och tog med mig henne och hundarna på en promenad runt Sjöas. 3 km blev det runt. Funderar på att springa den rundan varje dag, precis som jag gjorde förra året, men Jossi skrämde upp mig rejält och sa att det spökade på ett ställe, så nu kommer jag inte våga springa där! Det positiva med det är att jag lär springa runt Kalvmarken istället, det är ca 5 km, och det är lite bättre. Varken 5 eller 3 km är så mycket att hurra för egentligen, men det är alltid något.

Nu ska jag käka mina ostkrokar som har stått över natten och kika på Äntligen hemma.

Kommentarer
Postat av: jossi

haha, du tror ju verkligen att det spökar där med :O ja drev ju bara med dig ! :D <3

2008-10-15 @ 18:30:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0