Hej mina vänner

Helgen har varit riktigt härlig.

I fredags åkte jag till Hofors och gick ut på krogen med syrran, Kim, Tommy och Jens. Det var riktigt skoj. Först satt jag, syrran och Tommy hemma hos honom, sen kom Jens och sedan åkte vi och hämtade Kim och vidare till Depå. Träffade folk jag inte pratat med på länge och kollade på Itchy Daze som spelade. När Depå stängde drog vi in till Gävle och käkade på Max. Gott som tusan var det. Sen skjutsade de snällt hem mig till Järbo där jag snabbt vinglade i säng och somnade ovaggad. Hofors och vissa folk som bor där är inte så tokiga ändå.

I lördags vaknade vi halv tio (!), vi åkte upp till Norrbro med hundarna och tog en promenad runt åkrarna och den lilla skogen. Zelda är galet lycklig när hon får ha sin sele på sig med ca 8 meter rep så hon kan springa som hon vill. När vi kom hem igen åkte David iväg och jag slappade i soffan hela dagen. Efter några timmar kom jag på, L WORD FÖR TUSAN! Jag blev fängslad direkt jag tryckte på play, men drygt 2 timmar senare kom David hem. Vi åkte hem till Conny och Zara och hälsade på, där vi stannade några timmar. Sen åkte vi hem och tog det lugnt innan vi somnade.

Igår jobbade både jag och David några timmar. Jag åkte hem efter 3 timmar men David stannade måånga timmar till. Jag gick istället hem och slängde mig framför L Word.

Jag satt framför tvn HELA dagen och kvällen, ända tills jag kollat klart på HELA säsong 4. Säsongen var snuskigt bra, lite annorlunda mot för tidigare säsonger. Jag blir totalt fängslad och kan inte slita mig från tvn. Det är helt klart, utan tvekan den bästa serien jag någonsin sett! Ni som inte har kollat på den, gör det!

Jag kommer inte kunna hålla mig många dagar till, jag måste få hem säsong 5, NU. Jag tänker inte vänta tills dvdn kommer ut i Sverige, för det kommer nog ta närmare 1 år. David måste ladda ner säsongen åt mig innan jag biter av mig naglarna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0