Fredag

2 timmar kvar på denna arbetsvecka. Jag är så trött att jag skulle somna på 1 sek om jag la ner huvudet på skrivbordet, men det blir så stora dregelpölar på mina ordererkännanden så jag låter bli. Efter jobbet drar jag till Sandviken och handlar lite prylar jag måste ha, sen drar jag till Hoeforce och hälsar på mamma och syskonen! Ska försöka dra med mig syrran till solariet också,  jag måste ha lite mer färg på mig.

Jag som har varit helt hundra på att vi ska inventera hela denna helgen på jobbet, men i förrgår fick jag reda på att det inte är förrän NÄSTA helg det är. Det var grymt skönt eftersom jag är helt död efter USA-resan och att ställa tillbaka dygnen är rätt jobbigt, men det var också skittråkigt för nu missar jag matchen i Sthlm mot Portugal som jag skulle ner på. Kul att sitta på jobbet när man hade kunnat suttit på Råsunda och kikat på Ronaldo. Apa! Jaja, jag får vänta tills nästa gång han kommer till Sverige så jag kan förföra honom..

I morgon blir det avslutningsfest nere på IP med fotbollslaget! Det kommer nog bli hur roligt som helst! Sofia, vi satsar väl på en karatefylla nu när jag är ledig dagen efter? ;D

Nu ska jag slita en stund till innan jag åker hem!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0