FOTBOLL!

Idag har jag äntligen fått sparkat lite boll. Efter jobbet åkte jag ner till IP och spelade lite med några tjejer ur laget. Så jäkla skönt att få skjuta lite, men skönast var det att få skrika! Alla som spelar med mig (och mot mig) vet nog hur mycket jag svär på plan och hur hemsk jag låter när jag gör minsta lilla felet, och efter 1 månad utan fysisk kontakt med en fotboll var jag lite rostig på det där med att få iväg bollen med ett bra tillslag, så jag fick svära lite, och GUD vad skönt det var. Jag har inte fått skrikit på över en månad. Puh, nu är Jessie en lugn Jessie igen!

Nu sitter jag ensam hemma (som jag gjort varje kväll denna och förra veckan) och väntar på att David ska komma hem. Han är antagligen inte hemma innan tio, så jag ska försöka underhålla mig själv och hundarna. Antagligen lägger jag ner huvudet på soffkanten och sappar runt på alla tv-kanaler.


Familjen+Malin längst till höger på Elias kalas.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0