Födelsedag!

Idag efter jobbet kom Jossi hit och lekte lite. Vi kikade på Lword (sällan) och jag käkade nudlar. Nu har hon åkt hem. Jag har lagat mat till i morgon OCH ätit! Även fast jag åt för ca 1½ timme sedan. Det får plats mycket i min mage!

Idag fyller en i min lilla familj i lägenheten år! Nämligen våran minsting Brutus! Han fyller hela 3 år idag! Det har han firat genom att slicka Zelda i röven hela dagen, bokstavligt talat! Hon kommer förmodligen börja löpa inom några dagar, och Brutus är som ett skott på henne så fort hon rör på sig. Han slickar henne över hela kroppen och smörar så mycket han bara kan. Jag har aldrig sett en så kåt levande varelse någon gång i mitt liv. Det roliga är att han verkar inte ha en aning om hur man ska göra. Förra året skulle han sätta på henne. Han försökte så gott han kunde, det var bara det att han stod och juckade på Zeldas huvud med dicken i vädret. Bra Brutus.

Fast jag är glad så länge han håller sig till den ändan av kroppen. Valparna från mina hundar skulle nog inte bli världens vackraste.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0