Duktig Jessie.

Kalaset hos Malin var superroligt! Hade nog varit ännu roligare om jag fick dra i mig lite alkohol, men det gick ändå. Vissa andra drack min ranson och mycket mer istället, vilket var roligt att se. När klockan närmade sig tolv drog jag därifrån, gled förbi drajven på Max och tog med ett maxmål hem. Gott gott.

I går var jag in till Sandviken en snabbis, sen åt vi korv med bröd hos Davids föräldrar innan vi åkte hem och gjorde oss klara för ännu ett party. Denna gång var det inflyttningsfest hos Emil och Madde som har köpt hus här i Järbo. Jag var jäkligt sugen på det huset när det låg på hemnet, och nu när jag såg hur fint de gjort det ångrar jag att jag inte köpte det. Det som är lite synd är att utsikten är rakt mot Cibes. En fördel är ju att man inte har särskilt långt till jobbet, nackdelen är ju att man tvingas sitta och stirra på skiten om man ska kolla ut genom fönstrena. Jaja, nog om det. Vi gick dit och hade trevligt i några timmar. Martins och Maria ska ha bebis i december och Maria har fått en ordentlig kula nu. Mysigt att känna lite på magen. Vi lyssnade på youtube, sjöng singstar (inte jag) och lyssnade på när K-Å och Martin spelade gitarr och sjöng fint. När klockan hade passerat midnatt kände jag mig trött så vi gick hem och sov.

I morse vaknade jag 08.35 och flög upp ur sängen. Klockan nio skulle jag infinna mig på jobbet och sätta fart med inventeringen. Jag gjorde mig klar fort som fan och lyckades komma i tid. Inventeringen gick bra och utan större problem, och vid två hade jag gjort allt jag kunnat så jag fick åka hem. Jag och Zelda(som fick vara med på jobbet) drog och hämtade Brutus som hade varit hos J&E, sen åkte jag hem och städade hela lägenheten. Jag vet inte vad jag fick för fel, men nu är det skinande rent här hemma. Det trodde ni inte om mig va? ;) Vi har inte gjort ett handtag förutom att diska sedan vi kom hem för snart 2 veckor sedan. Då kan ni tänka er hur det såg ut här hemma. Nu kan vi käka mat från golvet och spegla oss på diskbänken (i några timmar innan hundarna har lossat ett centimetertjockt lager hår och lagt på golvet).

David kom hem från jobbet för ca 20 minuter sedan. För 15 minuter sedan åkte han tillbaka till jobbet och fixade med bilen. Skoj. När han kommer hem ska vi kolla på Wall·E och käka ostkrokar!


Kommentarer
Postat av: Carro

Du får säga vad du tyckte om filmen

2008-10-13 @ 03:17:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0