Älskade mössa

Jag beställde denna mössa förra veckan, och idag hämtade jag ut den från ICA. Och GUD vad kär jag blev! Det är den snyggaste mössan jag någonsin haft, denna ska få bo på mitt huvud dygnet runt!



Jag köpte också dessa klistermärken från Obey som är riktigt jävla snygga. De 6 största klistermärkena är stora som vykort ungefär. Jag ska göra en tavla av dessa tänkte jag. Antingen köper jag en stor svart ram med svart bakgrund och gör EN stor tavla, eller så köper jag 6 små svarta ramar och gör 6 små tavlor. Jag har inte riktigt bestämt mig än, men det lutar åt 6 små tavlor som jag kan fylla en av våra tomma väggar med.


Kommentarer
Postat av: Lina

Sex små tavlor tror jag blir tjusigt! ;D

2008-10-24 @ 17:38:10
URL: http://linanordahl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0