Sluuuuuut

Nu har jag sett klart på hela säsong 5 av L word. Nu finns det inga fler avsnitt att se förrän januari. Den här säsongen var skitbra, men jag blev förbannad på Shane i sista avsnittet, och nu kan jag inte släppa det. Hur ska jag klara mig ända till januari utan att få veta hur det går med allt? Jag blev så arg så jag skrek rätt ut här hemma! Det är i och för sig bara en serie, men det är inte vilken serie som helst! Det är VÄRLDENS bästa serie, och jag är som besatt av den. Säsong 6 är den sista, och alla de små liven jag "lärt känna" under den här tiden kommer liksom bara...dö. Jag vill ju fortsätta att se hur deras vardag fortlöper och ha en chans att få se hur deras liv fortsätter tills de blir gamla! Det går inte att beskriva känslan, jag låter ju helt sjuk i huvudet.

Jag har aldrig någonsin blivit så fast, hänförd och rörd av en serie någonsin.


Kommentarer
Postat av: Moy

Du har helt rätt och nu är det bara sex avsnitt kvar.. sen är det liksom slut. SLUT! L Word kan helt klart göra en liite lyckligare. helt klart

2008-12-05 @ 13:31:46
URL: http://kollektivbakfylla.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0