Negerboll

Idag fick jag besök av mamma, lillebror Elias och syrran. Griffon var också med så Brutus fick sig en lekkamrat. Zelda hade följt med David till jobbet så det var bara Brutte hemma. Han såg lite chockad ut när en hund stor som ett hus klev in i HANS lägenhet, men det gick superbra. Han var lite reserverad och såg lite frågande ut ibland bara.

Jag och Elias gjorde negerbollar som blev skitgoda! ille fick kladda med händerna och rulla bollarna, och jag har aldrig sett så fina runda negerbollar någonsin! Inte ens jag skulle kunna lyckas med det han gjorde om jag försökte. När vi hade rullat färdigt spelade vi Finns i sjön i väntan på att negerballarna blev kalla på balkongen. Fanskapet vann över mig, den lilla snorungen! Vi spelade en gång till och lät mamma vara med, och då vann hon! Typiskt.

Nu sitter jag hemma med hundarna, som vaaanligt. David är på jobbet som alla andra dagar i veckan. Han är nästan som en av mina arbetskamrater jag enbart träffar på rasterna och lunchen på jobbet :) Vi är vakna ungefär 30 min efter att han kommit hem innan vi somnar som klubbade sälar med hundarna mellan oss varje kväll.

Nu ska jag hoppa i säng innan jag somnar sittandes i den här soffan.

Kan det bli fredag nu ?!

Kommentarer
Postat av: Anonym

men gud, vem säger "negerboll" nu för tiden? inte bara efterblivet men oerhört förlegat. ni bönder alltså... besök storstan någon gång och vidga vyerna. tro mig, det skadar inte.

2008-12-17 @ 23:10:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0