Måndag igen

Anders, Malin och lille bebis kom och hälsade på igår! Jag snodde honom direkt och gosade massor. Till och med David vågade hålla i honom, och jag tror han gillade det. Det var första gången han höll i en sån liten bebis tror jag. Det tar sig.

Direkt efter jag slutar jobbet idag ska jag åka och spela innebandy med jobbarkompisarna. Det kommer bli skitkul! Jag har i och för sig inte rört en innebandyklubba mer än några enstaka gånger då vi lirade lite på idrottslektionerna i skolan, så jag är nog totalt oduglig, men roligt som tusan är det!

Nu har jag i alla fall hittat på 2 studios jag kan tänka mig att gå för att få min tatuering. Antingen blir det Evil Eye i Stockholm, eller så blir det Evil Twins i Helsingborg. Jag har fortfarande Left Hand Tattoo som alternativ, men vi får se vilket av ställena jag väljer. Min faster Zara ska också följa med och tatuera sig samtidigt som mig. Tur är väl det, då har jag någon med mig som jag kan hålla i handen när jag är som räddast.

Nej, workie, workie!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0