Johan Palm

I förrgår kollade Bjarne på mig när vi satt på kontoret, och så sa han: Du är lik Johan Palm. Dagen efter kommer en säljare ner på mitt kontor och ställer frågan: "Är det någon som sagt att du liknar Johan Palm i Idol?" Jag tappar hakan och ser jävligt förvånad ut. Smått panikslagen springer jag in till mina kära kontorsgrannar Magnus och Åsa. Ställer frågan till dem, är jag verkligen lik Johan Palm? Magnus säger JA utan att tveka (och tillade att han ser mig framför sig när han ser Johan på scenen på fredagkvällarna, men det vet jag bara är en stor överdrift Magnus!), Åsa höll med och sa att jag liknade honom.

Vid det här laget är jag grymt frustrerad. I samma ögonblick ringer syrran och innan jag knappt svarat telefonen frågar jag henne om jag ser ut som honom. "Ja, lite lik varandra är ni allt". Vad fan är det här? Har hela min umgängeskrets fått grava fel på synen? Senare under dagen frågade jag en av arbetarna på verkstan om han ansåg att jag liknade honom, och samma svar kom ur hans jävla trut. Till och med DAVID tyckte vi var lika ?!


Så nu frågar jag Er, är jag lik Johan Palm?


(För 2 år sedan var jag tydligen kanonlik Danny Saucedo enligt många, jag ser nog ut som en karl?! Om man nu kan kalla dessa två grabbar som karlar förstås) Fast jag har nog mest fått höra att jag är lik Ashley Simpson, och på vissa bilder på henne (innan nosejob'et) tycker till och med JAG att vi liknar varandra. Så jag ser nog inte ut som en karl trots allt.

Hoppas jag.



Kommentarer
Postat av: TEss

Haha.. vad roligt att du nämner det! Jag tycker du och Johan är aslika =) Jag har tänkt på det flera gånger.. Fast inte för att du ser ut som en kille utan han ser ut som en tjej!!

2008-11-29 @ 02:10:11
URL: http://tessarvidsson.blogg.se/
Postat av: Jeanette

Ja,ni är lika varandra,men det behöver ju inte betyda att du ser ut som en kille,utan att Johan ser ut som en tjej!? :)

2008-11-29 @ 10:29:25
Postat av: jossi

du är inte lik på en fläck ! :S

2008-11-29 @ 19:55:52
Postat av: Lina

Muihi.. utan smink, med morgonfrilla och ryckiga rörelser så är ni nog identiska. ;)

2008-11-30 @ 15:58:52
URL: http://linanordahl.blogg.se/
Postat av: Sofi

NÄ, du ser inte ut som 14, sen är du snygg också, de är inte johan palm.....

2008-12-01 @ 16:57:05
URL: http://missvixxen.blogg.se/
Postat av: Lina K.

haha! folk måste driva med dig!! ;P ni är inte lik varandra och OM ni hade varit det hade jag inte sagt det till dig, för det skulle knappast varit någon komplimang XD ..sen kanske din och hans kalufs är rätt lika, men det är ju bara hår ffs! ;D

2008-12-04 @ 17:16:13
Postat av: Moy

hahaha! jag ser ut som typ alla i Jonas Brothers, då är det bättre med Johan Palm

2008-12-09 @ 14:10:54
URL: http://kollektivbakfylla.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0