Jag lever

Helgen var skitbra. Livingroom med Lina i lördags. Fulla och glada stod vi på dansgolvet större delen av kvällen, tror jag i alla fall? ;) Riktigt skoj! Drog en kebab på Sibylla klockan 3 på natten, taxi hem och kvart över 4 klev jag innanför dörren.

Sov till halv 9 (förvånadsvärt pigg med tanke på så få timmars sömn) dagen efter och tog hundarna på promenad, sen låg jag i soffan och kollade på säsong 5 av L Word. ÅH det är så bra. Shane är så bra. Hon är frisör och var hos en familj med 2 döttrar och fixade deras hår inför mammans bröllop. Det slutade med att hon pippade båda systrarna (inte samtidigt) och sedan morsan. Så typiskt Shane. Shane, shane, shane. Jag skrattade så jag kiknade.

Hockey ikväll. Brynäs - ?. Så insatt är jag i den sporten, haha. Vi på logistik ska ut och käka och gå på hockey. Kanske blir det en eller 4 cider också, det märks.

Tjing.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0