HEJ!

OJ vad längesen det vad jag uppdaterade nu. Det har inte hänt allt för mycket sedan sist. Utgång med Dipsy och Lina i fredags, slappdag i lördags sen har jag tränat och jobbat de andra dagarna.

Idag ska jag klippa och färga skallen. FINALLY! Jag har inte klippt mig sedan 9 september, dagen innan jag stack till USA, så det är verkligen dags för en ansning nu.

Jag delar för tillfället kontor med Bjarne. Jag flyttade in på hans kontor förra veckan då han var pappaledig, men i måndags kom han tillbaka och nu sitter vi på samma skrivbord och trängs. De har satts upp nya moduler som vi ska få flytta in i inom några dagar, och så småningom måste vi trängas i samma kontor tills all el och sånt har dragits. Men det är bara trevligt!

Snart lunch, jag är så hungrig att jag skulle kunna dra i mig vad som helst just nu! Idag är det onsdag, vilket betyder att jag käkar stuvade makaroner och korv från Freddes, YUMMIE! Nästan det enda som är ätbart därifrån faktiskt.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0