Gröt med rätt krydda

Jag åt gröt igår. Jag blev så sugen på risgrynsgröt efter att ha läst i Linas blogg så jag var tvungen att köpa lite. Hon lyckades dock krydda sin gröt med chilikrydda istället för kanel, det tyckte jag var himla roligt. Jag var jävligt nojig att jag själv skulle lyckas med samma sak, så jag kollade överdrivet många gånger på kryddburken så jag var helt säker på att jag tagit rätt, jag till och med luktade så jag var 100 % säker. Och guuud så gott det var. Jag la en smörklick stor som en tennisboll i botten av gröten också, det är det godaste som finns!

Oh, fikarast nu! 1 timme och 15 minuter kvar av den här arbetsveckan. GRYMT fort har det gått, för fort för mig att hinna med allt jobb. Så jag ska tillbaka på söndag och jobba några timmar extra. Jippie!

Kommentarer
Postat av: lisa

först MAJSBOLLAR och nu gröt... med.. smör.

Allvarligt talat jessica, säga vad man vill om dig (ööh?) men du är strålande bra på att få mat att låta direkt asäckligt ;)

2008-11-08 @ 21:09:59
URL: http://pizrey.blogspot.com
Postat av: Lina

Gud va dåligt av mej att läsa ett inlägg från den 7:e IDAG! :(

Sorrysorrysorry!

Skönt att du tog rätt krydda! Chiligröt var ingen bra upplevelse.

2008-11-13 @ 21:33:58
URL: http://linanordahl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0