Finally

I morgon börjar äntligen min fotbollsträning igen. Jag har inte tränat på snart 2 månader och det börjar både kännas och synas på min kropp. Dessutom har jobbet börjat spela innebandy varje måndag här i Järbo, så det ska jag nog börja på nästa vecka också. Sen lär jag komma igång med löpningen igen också, jag sprang ju 5 km VARJE dag förut, vill börja med det igen. Dock ska jag inte sluta äta och väga 47 kg som jag gjorde sist. Inte bra. Jag tänker äta bra så det blir en sund och nyttig träning. Jag kan inte förstå hur jag orkade leva som jag gjorde när jag svalt mig själv och ändå orkade springa varje dag + bootcamp, boxning och fotboll 4 dagar i veckan! Jag har nog inte tid att träna så intensivt som jag gjorde sist, men fotboll, innebandy och löpningar ska jag nog hinna med. 3 vilodagar i veckan blir bra.

Anders och Malins son ska heta Robin. Lille Robin. Tant Jessica ska lära honom allt hon kan och mycket mer. I morgon ska de åka hem från bb, hoppas de ringer så fort de orkar med sällskap så är jag där på 2 sek! Har jag tur får jag komma redan på onsdag :) Jag vill snusa bebiiiiiiiiis!

 

Kommentarer
Postat av: Lina K.

det kan inte ta lång tid att lära honom allt du kan.. ;P stackars.. haha! ;D

2008-11-11 @ 13:00:39
Postat av: lisa

yeah passa på att snusa bebis innan det börjar råspys exaktus hela tiden.

Iofs så spyr dom ju redan från början, meeen ändå.



Jag är faster. Och moster.

Primus 1 år och cirkus 4 månader.

Molly 6 månader.

Och jag har inte lärt mig att inte tycka att det är en smula gröss med barn- och bebiskräks överallt än.



I'm so bad.

2008-11-11 @ 16:02:51
URL: http://pizrey.blogspot.com
Postat av: Jessica

Lina, och vad vill du ha sagt med det?! :D Din jävel! ;)

2008-11-11 @ 16:15:31
URL: http://jessicanorling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0